αστειάκι…

11 07 2007

Ένας δικηγόρος, ένας γιατρός κι ένας βιολόγος συζητούν για γκόμενες. Λέει στους δύο επιστήμονες ο δικηγόρος:

«Παιδιά εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να έχεις γκόμενα αν είσαι παντρεμένος, γιατί έτσι και σε πιάσει μπορεί να σε χωρίσει και να παίρνει μετά για μια ζωή μια διατροφή από σένα να (με το συμπάθειο)» Απαντά ο γιατρός:

«Μάγκες εγώ έχω βρει τη λύση. Αν και παντρεμένος, λέω στη γυναίκα μου ότι πάω Ιατρείο και τη βγάζω με την γκόμενα. Δεν έχει καταλάβει τίποτα.»

Ο βιολόγος δεν τα καταλαβαίνει αυτά και αποκρίνεται:

«Παιδιά εγώ δεν καταλαβαίνω τι λέτε ακριβώς.. Εγώ έχω πει στη γυναίκα μου ότι έχω γκόμενα, αλλά και στην γκόμενα ότι είμαι παντρεμένος. Έτσι όταν λείπω από το σπίτι τους, νομίζουν ότι είμαι με την άλλη.. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να είμαι στο εργαστήριο χωρίς να το παίρνουν χαμπάρι!!»

..αστειάκι ε?? Μου το είπε ένας κακόβουλος φιλαράκος μόλις άκουσε ότι είμαι από αυτούς κι εγώ (τους βιολόγους ντε!)

Άντε κι επιστρέφω με κάτι πιο σοβαρό που ετοιμάζω.

Τα ξαναλέμε,

Αλέξης Π.

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

