ποιον pET είπατε?

11 12 2007

11:23 pm

-Ο pET 32 έχει ανθεκτικότητα στην αμπικιλλίνη νομίζω..

-Ναι? Εγώ νόμιζα καναμυκίνη..

-Κάτσε να τσεκάρω..

-Novagen μπες, αυτοί τον εχουν φτιάξει

– Ναι? Εγώ νόμιζα η Amersham..

-Όχι. Η Amersham έχει τον pGEX

-A! Τον pGEX! Αυτόν να βάλουμε! Έχεις κανένα?

-Έχω τον 6P1 και τον 4T2.. αλλά πού κολλάνε οι pGEXs?? Δεν θα εκφράζουν την πρωτεϊνη με IPTG..

– Με τίποτα άλλο?

– Όχι! Δεν είναι για έκφραση πρωτεϊνών σε βακτήρια αυτοί. Καλά clonings κάνουν..

-Α! Να κάνουμε και το cloning μην ξεχάσουμε!

-Ποιο cloning?

– Το NRG-TIER-RING.. ή και σκέτο το RING domain.

– Ναι. Το πρώτο το έχω.. Όχι με flag ή GFP όμως, σκέτο στον pGEX..

– Ε, το άλλο τότε.

-Οκ!

-Εεε!! Με τον pET τι θα κάνουμε??

-Ποιον pET?

-Ποιον θέλετε εσείς??

-Ο pET 32 έχει ανθεκτικότητα στην αμπικιλλίνη νομίζω..

-Ναι? Εγώ νόμιζα καναμυκίνη..

-Κάτσε να τσεκάρω..

………………………………..

19:41 am

alex p. is in the lab

Ενέργειες

Information

One response

14 03 2008
0 Comments

χαχά καλό!

Σχολιάστε

